Imorrn blir det Juni:D

Idag har jag varit med Sara. Det var jättevarmt idag,fattar inte att jag överlevde:P Jag och Sara var på en husvisning(Sara ska flytta till Fröslunda),hon kommer bo jättenära mig:D Idag hände även en läskig sak. I skolan har vi läst en bok som handlar om en kille som heter Jason och han dödar myror i onödan och till slut straffar en gud honom genom att när Jason går över ett järnvägsspår ser guden till att det kommer ett tåg som kör på honom. Jag och Sara skulle gå över ett järnvägsspår idag,precis innan vi skulle gå över påminde Sara mig om det där som hände Jason. Sen när vi var typ i mitten av järnvägsspåret hör och ser vi ett tåg komma(vi kollade åt båda hållen innan vi gick över och då syntes inte tåget till). Vi rusade över och var jätterädda! Det här har aldrig hänt förut när jag gått över ett järnvägsspår! Det hände precis efter att Sara sa det där med Jason!!
Nog om läskigheter,imorrn är det Juni:D ÄNTLIGEN!:D /Bye;) 
Söta<3 


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är inte säkert att jag flyttar till Fröslunda! ;o Men ja, fett läskigt! ;o

2011-05-31 @ 22:29:43
URL: http://ssarabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0