Čtvrtek=Torsdag

Det blev tjeckiska idag:D Hälsokontrollen i skolan idag gick bra,fick väga mig,mäta mig,kolla synen och fylla i ett papper. Ryggen behövde jag inte kolla;),tur det eftersom att vi har en kille som skolsköterska:P Fick kämpa idag för att ens komma in på någon dator. Min har typ hackat upp sig eller nåt,försökte på min mobil men det gick inte så bra eftersom att den är väldigt liten jämfört med en dator;) På Student choice(en aktivitet vi har dom två sista skoldagarna innan skolavslutningen) fick jag sightseen i Eskilstuna och Västerås;) Jag vet att det är lite sent att lägga upp bilder på mig och mickis som vi tog för tre veckor sen men det gick inte att ladda upp bilderna då. Hejdå:D 
Jag och mickis som fjortis-prinsessorXD Ps.vi var väldigt flummiga dåXD
 


Kommentarer
Postat av: gurra

fick okså sigtseen:( fett tråkit

2011-05-26 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0