20&21 Maj

Igår hann jag tyvärr inte skriva:(...tiden gick så fort. Men det här hände igår: först var jag på väg att komma sent till skolan,vakna klockan nio(VI BÖRJA 09.20!) Efter var det ridning som vanligt. Fast vi hade hoppning och jag ramlade av tre gånger:( Burre(hästen som jag red) tvärnita mitt framför hindret tre gånger. DET VAR SAMMA HINDER VARJE GÅNG. Första gången gick det bra...andra gången slog jag i benen i bommarna(precis på samma ställe som jag hade slagit i benet tidigare samma dag!...tredje gången slog jag i huvudet,det var JÄTTELÄSKIGT! Sen satt jag upp igen och hoppade med Chefen(en annan häst). Idag har jag varit med på "Vi i stallet"(en teoritävling) vi kom trea och sist,men jag är nöjd ändå. Nyss åt jag kvällsmat snart ska jag väl se på kvällen är din igen:D Hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0