12 Maj

Hej♥ Idag var min so-lärare fett dum mot mig!:( Skulle till tuna park idag men det blev inte så, jag får väl köpa tygskorna sen. Föresten igår kom girl:it pakete som jag har längtat efter. Jag är medlem i en bokklubb som heter girl:it, man får böcker och saker:D Ska titta på semifinal för eurovision song contest. Imorrn på min ridlektion ska man klä ut sig, jag och min kompis ska klä ut oss till fjortis-prinsessorXD Kolla in popular videon;) Ni ville att jag skulle lägga upp fler bilder på mig, så nu har jag gjort det:D



http://www.youtube.com/watch?v=Hl6hkgVlscA&feature=player_embedded
 



Kommentarer
Postat av: anonym

sexig ! <3

2011-05-13 @ 15:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0