11 Maj

Idag fick vi vara ute och diskutera en massa saker i samhällskunskap på so-lektionen:D Föresten har jag glömt att säga att i skolan har vi nu en sak som heter ZAP. Om man gör något snällt för någon får man en ZAP. Har man två så....äh orkar inte berätta men iallafall ska man förska få så många som möjligt. Har inte fått nån än...men jag hoppas att jag får en snart:D Jag har varit hos min medryttarhäst idag, hon heter Promille och är en fjording och shetlandsponny♥ Efter det hann jag bara komma hem så skulle vi till Vilsta och grilla. På fredag har jag kvarsittning i skolan:( , inte kul:-( Ska kanske köpa tygskor imorrn:D, vi får se. Hejdå♥ 

   Det här är Promille♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men Regina du kan ju inte få kvarsittning haha ;D

2011-05-11 @ 22:22:14
Postat av: Regina

:D

2011-05-12 @ 19:43:30
URL: http://rreginas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0