Torsdag,Fredag,Lördag

Följande har hänt.
Torsdag: Jag solade och badade på dagen:D Sen typ klockan fem kom Sara hem till mig. Vi tittade på "New moon" för första gången:D Den var jättebra. Sen sov Sara över hos mig.
Fredag: Sara stannade till typ klockan två sen åkte jag och Veronika till stallet. Mikaela var redan där:D Vi tre hade roligt och vi höll på och flummade tills ridlektionen började:D På ridlektionen red vi i hästarnas sommarhage, det var jätteroligt fast väldigt varmt:D Jag red Tomboy och jag tror att han gick i form ett tag:D Sen åkte vi hem till våra kusiner:D
När en häst går i form betyder det att den kröker lite på nacken,hästar brukar gå i form när dom verkligen lyssnar på ryttaren.
Lördag: Solade och badade idag med:P Har väl mest bara latat mig idag. Är vädigt trött efter igår. 
Jag ville också passa på att säga att jag har problem med internet när jag ska gå in på min blogg så därför kommer jag svara på kommentarerna här.
Svar på gustavs kommentar: Nej det är ingen skola på Måndag för det är ju sveriges nationaldag:D
Föresten så har du namnsdag på Måndag. Grattis i förskott på namnsdagen Gustav:D
Bye

Blev lite suddigt...
signatur


Kommentarer
Postat av: gurra

vem fan har skrivit mitt namn?! -.-'

2011-06-05 @ 19:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0