Juni:D

Jag vet att jag redan har skrivit ett blogginlägg,men det har hänt saker efter det också. Efter att jag hade skrivit det där blogginlägget gick vi på lunchen(den var helt okej,till efterrätt fick vi pannacotta,jag tror att det stavas så;) Efteråt såg vi på en film som heter "Little Fockers"XD,den var jätteroligXD Idag lyckades jag få in min medryttarhäst från hagen,jag lockade henne med ett äpple. Jag hoppade med henne,jag provade att hoppa typ 60-70cm med henne och det gick jättebra:D(hon älskar att hoppa) Mina föräldrar är just nu nere på stan och äter på en restaurang och jag är den som får hålla koll på mina syskon. Aja,snart ska jag se en deckare:D ÄLSKAR verkligen deckare:D Ingen skola imorrn heller;) /Bye<3
Ps.Alla ni som har facebook;glöm inte att det är skriv "<3" till alla dagen<3


Kommentarer
Postat av: gurra

<3 ;)

2011-06-03 @ 15:29:10
Postat av: Gurra

Tja regina! har vi skolan på Måndag???

2011-06-04 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0