Bara regn

Just nu spöregnar det(har gjort det typ hela förmiddagen) Vet inte vf men jag känner mig trött när det regnar,ibland iaf. Kmr vara med två kompisar snart;) Ni som läser det här inlägget måste hjälpa mig;jag har en till blogg men jag vet inte vilken av dom jag ska blogga på:( Kommentera och säg vilken blogg du tycker jag ska använda och vf:P Föresten så glömde jag att berätta en sak som hände på å-festen. När vi körde runt i trampbåten kom det några killar som höll på att stöta på oss(haha XD) vi försökte köra ifrån dom(eftersom vi inte var intresserade XD) men dom körde efter oss! Fast efter ett tag började dem stöta på några andra tjejer:P Hejdå<3
Ps.Min andra blogg heter www.giinasblogg.bloggagratis.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0