Lite allt möjligt

Jag har inte skrivit på länge för jag orkar inte,man blir så lat på sommaren:D Har varit utråkad,har kollat på filmer hela dagarna:P Har börjat gilla harry potter filmerna:D Nu när sista filmen kmr ut börjar jag kolla på dom XD
Samma sak var det när jag skulle börja lyssna på michael jackson:P
Men annars har jag som sagt varit ganska utråkad:( Har varit med en kompis:) Resten har varit på semester:(
Men snart kommer en av dom tillbaka:D Inget mer med det:D/Au revoir;)
Dikt:
Vännskap är som en eld
Om man försöker släcka
någon annans eld med händerna
Skadas man, men samtidigt är den
fin att se och njuta av
Min egna dikt:D

Svar på Saras kommentar:
Dig kan man alltid räkna med:D

Ps. Lyssna på Mohombis låt Cocoanut tree,den är jättebra:D(tycker jag:P) 
Tog den här bilden med tanke på låten:D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0