Söndag&Måndag

Det här har hänt.
Söndag: Var i stallet från typ ett till klockan fyra. Sen kom jag hem och fixade mig inför mina kusiners fest. Vi cyklade ner på stan hem till dom. Vi stannade där till typ klockan tolv sen cykla vi hem. Snacka om att jag var trött då.
Måndag: Sveriges nationaldag!:D Hade tänkt köpa en kjol till skolavslutningen men det fanns ingen kjol jag ville ha. Typ klockan ett åkte jag till stallet och var med på en uteritt som höll på till halv fyra. Sen åkte jag och mickis och en kompis till mickis till Borsökna sjön,det var fullt med folk där. Efter det kom jag hem och jag har bara tagit det lugnt./Bye;)
Svar på kommentaren från gustav: Med tanke på ditt smeknamn är det inte så svårt att lista ut vad du heter:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0