Senaste tiden

Har inte orkat blogga den senaste veckan,dessutom vet jag inte ens om någon läser mina inlägg:(
Det som har hänt är:
Onsdag:En kompis hade en fest.
Torsdag:Var med Mickis:D Mina kusiner kom hit och vi grilla:-)
Lördag:Jag min syster och min mamma var i Sundbyholm och badade. På kvällen var vi över hos grannarna och åt middag med dom. Dom tar hand om två marsvin för tillfället och jag och min syster fick klappa dom:D Dom var jättesöta<3
Söndag:Idag ska jag baka och kanske städa,får se:P
I love you 2day
I love you 2morrow
Put them together and
I'll love you 4ever♥
En dikt som en vänn på facebook har skrivit:D
Ciao♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Saklart nagon laser dina inlagg!

Jag!♥

2011-07-10 @ 19:36:49
URL: http://ssarabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0