Tröööööööööööööööött!!!!!!!

Efter idag är jag helt slut! Det har varit skrubbvecka i stallet hela veckan,jag var där i måndags och idag.
I tisdags åkte jag med familjen till tiveden och kom hem igår. Gick upp tidigt imorse och kom nyss hem,jag är jättetrött med andra ord. Snart ska jag,min kompis mickis och min lillasyster gå på å-festen,ska iaf ge den en chans. Den brukar bara bli tråkigare och tråkigare för varje år:( men nu ska jag skriva om en hemsk sak som hänt i norge(ni har säkert hört om det)

Den där psykopaten anders kmr sitta i fängelse i några år men vad händer när han kmr ut från fängelset. Jag har fått en bild av att han bara kmr få gå fritt utan ngn uppsikt. Om det nu är så;
fattar jag inte hur dom tänker! För han kanske gör samma sak igen och skaffar sig mjedhjälpare som fortsätter jobbet han påbörjat när han åker i fängelset! (dom letar efter hans medhjälpare nu men tänk så skaffar han sig nya?!) Det verkar dom inte tänkt på!:( Det är bara vad jag tycker.

Nog om det¤Hejdå¤:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0